17 aug

http://www.lustjakt.se?referrerid=83438

Jag är återförsäljare för LustJakt, om ni är sugna på att beställa så får ni jätte gärna göra det, gå då in på länken här ovan så kommer ni hitta en massa erbjudanden för ett rimligt pris.

Sugen på homeparty/vara värdinna?
Maila mig då på [email protected] / eller om ni är sugna på kataloger eller undrar över nåt.

Min första blogg på länge nu...
Har haft så mycket annat för mig nu att jag inte haft nån tanke på att blogga, har varit jobb-letande på full rulle, båt & bad i massor och en massa slappande. Inte gjort nåt särskilt heller så har ju inget direkt att skryta med :) men imorn så ska man upp väldigt tidigt och åka iväg till Forsmark på en slags jobb intervju (skooooj) och man får väl hålla tummarna för att det går vägen.

Tragiska är att för några dagar sen så blev min lilla misse Busan på körd och vi var tvugna att åka in och avliva henne på grund av skadorna - Vila i frid gumman du är väldigt saknad <3
Och som jag blev av med henne så bestämde sig pappa o dom att jag kunde ju få Diablo (busans son på 3½ månad) som vi skulle åka och hämta för det funka inte i hans nya hem, och nu ligger han här i sängen och sover så sött så ^^
Har varit full rulle med honom hela dagen så det är väl därför han sover så gott nu antar jag :)

Nej jag ska nog ta och gå ner och diska och sen plocka i rummet, och eventuellt förbereda inför morgon dagen.

//Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0