18 aug 09

Ja då ligger man här då i sängen o bara softar efter en tidig uppstigning, och säkerhetskurs i Forsmark. Har som sagt sökt jobb där dom kassörska, diskare och hjälpa till med dyligt i köket där på resturangen. Och fick åka dit till 7:00 och fylla i papper o sen gick vi till informations byggnaden och fick där sitta och vänta ett tag innan själva kursen börja. Och för att vakna till lite så tog jag en cafe au lait och blev lite piggare :), satt och små pratade med dom andra tjejerna som också va där för samma tjänst. Och kursen va typ 3h lång där vi fick kolla 90 min film/anteckna och annat. Efter det blev det ett prov där jag fick ALLA rätt wooohoo ^^

Efter det så gick vi tillbaka till resturangen och fick då reda på att han hör av sig när vi får börja jobba :) och som avslut så fick vi gå och drog testa oss. Jag hade ringt pappa och fråga om inte han kunde komma och hämta mig som bussarna inte gick så värst där, men nu har jag käkat frukost/lunch för en timme sen typ och nu vill jag bara softa och kolla på film, är så jäkla trött så att det finns inte.

Tror att jag ska sätta igång och plugga körkorts-teori imorn och nöta det så mycket jag orkar så jag kan få mitt körkort nån gång. Börjar bli trist att bara övningsköra...

Ne nu ska jag leta upp en bra film att kika på =)

//Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0