21 aug 09 - seg dag

Idag så har det varit rätt segt, fick se efter elsa lillan på morron kvisten där och jag fixade en snabb enkel frukost och satte på Emil i lönneberga åt elsa och själv somnade jag till -oops- tror ärligt inte elsa gillar att ha mig som barn vakt på morgon då jag somnar nästan jämt xD för efter ett tag så gick hon ner igen och va med pappa och amelie iställe (som då hade vaknat till) och själv satte jag igång datorn och började kolla på film lite smått samtidigt som jag lekte runt på internet.

Nu på kvällen så har det blivit trava ved inne i vedboden och ätit grillat med potatisgratäng som jag förövrigt gjorde i ordning typ ^^ fast amelie tog hand om den sen på slutet som jag höll på med veden oså. Vet inte om det blir mer ved nu eller om det blir annat slavgöra man ska hitta på.

Jag är super trött men får inte sova på ett par timmar än, så nu ska jag dra mig och hitta på nåt.

//Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0