det är en stor pina

Jahop här sitter jag i soffan och små kollar på smalville på tv6 och mår halvt pyton av nån konstig anledning. Jag gick ut för att hänga tvätt och stå med en stel nacke och hänga tvätt ovanför sig med en stickande sol i ögonen är inte ett dugg skoj. Jag bet ihop när jag kände huve snurra och illamående tryckte ivrigt på.. Men jag lyckades få upp tvätten ta ett djupt andetag och ta mig in igen, uhf. Ska snart iväg och handla och hämta lill jäntan från dagis.

Och igår insåg jag att det är tre veckor tills jag får börja jobba på forsmark, (kan eventuellt få börja jobba tidigare - men man vet ju aldrig) och jag funderar på att åka på den här fjäll mässan grejen i gävle på fredag att eventuellt få jobb i fjällen vore ju underbart faktist :D så jag ska väl försöka skriva ut CV/personligt brev och förberedda mej, vet fan inte vad jag ska säga där egentligen mer än det jag gjort och skola betyg och skit. Har ju som sagt inte klarat intervjuer tidigare - alltså inte fått jobbet. Och jag kan ju kassa och inom sälj men men.

Ska nog gå och göra mig i ordning för skärplinge nu och jag ska försöka uppdatera mig lite bättre nu än förut :)

//Emme

Kommentarer
Postat av: lisa

kan du inte berätta lite mer om dig? typ hur träffades du och din pojkvän, hur är din familj osv :) skulle vara kul att veta

2009-08-26 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0