kortfattad idag

Idag tänker jag kortfatta mej då jag inte orkar skriva så mycket, är rätt sömnig faktist.

Har ialla fall hunnit klart med CV-personligt brev vilket är skönt, förutom att efteråt så upptäckte jag att jag skrivit lite fel på ett telefon nr SMART! så jag fick ta en penna och kludda dit rätta siffrona, mest för vi inte har nå mer färg i skrivarn så jag kunde ju inte ändra och skriva ut på nytt. Men jag satt och kolla igenom INNAN jag skrev ut så suck på det.

Men idag har jag ialla fall varit hemma själv, blev en tidig morgon då jag inte kunde somna om efter att älskling drog till skolan, så fixa en snabb frukost och satte mej vid tvn. Sen somna jag till och vakna till vid elva och kollade då på greys anatomy o efter det 7th heaven. Ja och efter det satte jag igång med cv och segade för det mesta av dagen.

Fick också iväg inbjudningskort för ljuspartyt den 5 september kl:12.00 så nu är väl allt klappat och klart i princip.
Nu ska jag kolla på en film och sen sova gott och upp tidigt.

Nattit //Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0