Längtar....

Nu är det så här att jag längtar ihjäl mig till säsong 5 av Supernatural börjar OCH samma gäller Ghost Whisperer :) ohhh känslan av att vilja se vad som händer och vad som ska hända är obeskrivlig.

Idag har jag sett efter min två åriga lilla syster som kom och väckte mej för hon ville visa sina nya strumpor med "bilar" på, det lät typ så här: tittta biiiiiilar (pekar på foten) Jag: oooh va fina :) varpå hon blev jätte glad och log jätte sött ^^ sen peka hon på mina kamera och ville att jag skulle ta kort på hennes nya strumpor så då fick jag vara snäll och göra det och jag har lagt upp dom på min bilddagbok emmliscious .

Dagen har varit att vara barnvakt för mig och gjort några små sysslor. Och sorgliga idag är att älsklings externa hårddisk har gått sönder :( så allt han hade har gått förlorat och det är ganska jobbigt både för mej och honom då han hade hur mycket musik som helst och en hel del filmer - bilder som man inte kan ta om på nytt (minnen) liksom det att jag lider är för att jag förstår hur det känns för honom och hatar att den skulle gå sönder just nu idag och på det dumma sättet. Orkar inte skriva vad som hände men dumt var det...

Blev ingen hanna montana the movie idag som vi tänkt då det blev en massa annat som inte blev färdigt så får vi skjuta fram det, jobbiga är att jag verkligen vill se den filmen.

Nu ska jag sova så man orkar fixa rummet imorn.. Natti

//Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0