orkar inte men måste göras...men jag orkar ändå inte

Här sitter jag i sängen med ett tomt ihåligt huve. Det är tomt på ideér, det är tomt på fantasi, det är tomt på ork!

Har suttit i lite över en timme nu och försökt få ihop ett CV till mig själv så att jag kan lämna in/ha med mig på fredag då jag ska på fjällmässan i Gävle - arbetsförmedlingen. På ett sätt så vore det helt underbart att få jobb där långt upp i norr bland klippiga berg och åka slalom lite då och då, ha möjlighet att testa något nytt och spännande. Men nackdelen är att jag kanske inte kommer få träffa familjen på skiiiiiiiiiit länge då :( och speciellt älskling. Hur ska jag klara 3-4 månader UTAN honom????

Men det är ju samtidigt en enorm chans för mig att testa något roligt, att kanske få jobb på ett lite anorlunda ställe. Men men.. jag ska ialla fall åka och se hur det blir först sen får vi ju se hur det går. Jag ska försöka bli färdigt med mitt CV så skulle jag kunna ta med mig det till tierp imorn och gå in på arbetsförmedlingen och så kan dom kolla i genom CV:et och säga om jag behöver lägga till nåt. Och sen vore det toppen om jag kan börja på forsmark snart så jag kan få in lite cash ;)

//Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0