Vart gjorde jag av min älskade dricka?

Oooo där är den =D - found it ^^

Jo jag hittade inte min dricka som jag VISSTE var här nånstans, jag menar jag hade ju inte druckit upp den eller tagit med den nånstans. Men som sagt jag hitta den till slut :) min säng dyna gömde den - morr.

P.H.L - PartyLite,Herbalife och LustJakt.
Alla tre företag jag jobbar som konsult åt. Jag kom på den läckra förkortningen P.H.L pågrund av att jag behövde nåt med alla tre ikluderat än att ha alla var för sig på varsitt papper, och det går inte för sig.
För att sammanfatta så att ni förstår: Jo jag har varit inne på vistaprints hemsida hundra tals gånger för att beställa visitkort, adressettiketer och en massa därtill, och så idag tänkte jag - Varför ha allt på varsitt papper för? När jag kan försöka koppla ihop dom när dom ändå utför samma budskap i princip och det gör dom ju, PartyLite för inredning och stämning, Herbalife för sitt välmående (man behöver inte gå ned i vikt bara få hjälp med det kroppen behöver dagligen etc, och Lustjakt med sexleksaker som sexlivet. Så allt har ju nånting gemensamt och då vill jag hellre ha det på ett och samma papper iställe för fler. Plus att det blev ju lite läckrare namn ;)

Ja och sen när man nu ändå pratar om detta, så har jag börjat förbereda inför nästa lördag den 5 september då jag ska ha homeparty med dessa tre verksamheter, så alla som kan ta sig till Fagerviken, Hamnen är hjärtligt välkomna till klockan 12.00 då vi sätter igång.
Var ju på fjällmässan igår med i gävle, och det var rätt intressant, det var bara galet varmt och trångt med mycket folk, men jag lämnade CV och gjorde intresseanmälan på dom flesta ställena och efteråt så gick jag en sväng på stan för att fixa lite ärenden åt Amelie och efter det så gick jag och väntade på bussen för jag palla inte att gå kvar inne i stan då jag var helt slut och hade en värkande axel pågrund av min tunga väska - och jag ska lära mig att inte ta min skinn jacka när det fortfarande är så jävla kvavt och varmt ute, man dör ju i den.

Aaa sen iallafall så hoppa jag på bussen åkte till skutskär där jag gick in på coop och handla lite sen till bussen igen och vidare mot tierp, meeen det roliga var att busslinjen går runt skärplinge FÖRST innan den går till tierp så jävla onödigt då man själv bor i skärplinge området så vill man inte åka runt där om man ska till tierp innan man åker hem. Väl i tierp så träffa jag älskling och hans kompis som skulle ta upptåget till uppsala så jag gav han en puss och en kram sen gick jag och linnea till café corner - the best café in the world <3 om ni frågar mig :D där prata jag lite med Samia om att eventuellt jobba lite smått där eller så :) och sen bar det av till arbetsförmedlingen (igen) och göra en ny handlingsplan, men som jag ska börja jobba på forsmark snart så kommer dom ta bort mej till jag kommer tillbaka bla bla bla... skoj-

Nee jag orkar inte skriva vad som hände resten av min gårdag nu - för jag tror jag ska sätta på SATC och lyssna på deras sexliv/liv i allmänhet, eller nåt

//Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0