091203

Vilken dag, blev väckt tjugo i sex, då skulle jag ut till lilla elsa. Jag valde att sätta mej framför datorn och fördriva min timme fram till sju. Och snacka om segt det gick, spelade spel samtidigt som jag spelade mina "spel" på facebook ^^ - och chattade med kusin vitamin Carro =) . När äntligen klockan slog sju så väckte jag elsa och började klä på henne vilket inte var lätt, hon är inte direkt "morgon" person, haha payback time för dom gånger hon kommer och väcker mej mohahaha :D . Väl inne i huset så var det min tur att fixa till mej och väcka stoffe. Kom iväg och lämnade skrutten på dagiset och vi for mot tierp, lämnade av stoffe och drog mot sjukhuset där jag knappt behövde vänta innan jag kom in till labb. Dom mätte och vägde mej och jag är exakt 150 cm lång :D (OK vill vara längre) och väger 44,9 kg :O då blev jag lite paff för jag trodde jag vägde 47-48 kg haha :D ajja sen lämnade jag blodprover och har fortfarande ont i armvecket :S varför tog jag inte på handen som ja brukar :( och sen bar det av hemmåt igen. Var borta en och halv timme rätt nice :) hemma igen så blev det MAAAT för mej ^^ och sen somnade jag i soffan xD och halvsov fram till vid ett då jag bestämmde mej för att dra mej upp så jag inte sover bort hela dan. men nu ska jag elda så de blir varmt inne och hämta posten :)
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0