091205

Min dag har bestått ut av frukost/film-sex-spel/musik =)
Vi har spelat mest age of empire ^^ och jag har testat mej på CS och nån killing floor heter spelet :P nåt med att döda zombies mohaha :P
Hände en läskig sak under "sexet" och jag blev lite orolig där ett tag men vi löste det som tur var. Men har lite problem :( är jäklit öm där, lite smått svullen/öm och röd :S så jag hoppas att det inte är nåt allvarligt och att det går ner om ett par dar. Vi kanske har kört lite för hårt ;)
Och vi åt som sagt chips drack läsk igår till våran myskväll och åt upp resten idag och snacka om att man fick ont i magen :S jag eller min kropp verkar inte vara gjord för att äta chips, kanske en viss mängd men inte mer. Men godis det går ner ;) måste in o köpa lite nån dag ^^
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0