091208

Så drygt med alla "skulder" som dykt upp ännu en gång. Dom tycker visst om att besöka min dörr. Ajja nu har pappa&amelie vart gulliga och räddat mej från kronofogdens klor. Många tack till dom, jag får försöka återgälda dom så fort jag kan. Jag är nästan färdig med mitt CV (finally) . Men nu hoppas jag att partylite saken ska kommas igång så fort som möjligt. Har ett problem inför morgon dagen med :( ska in till uppsala men har NOLL pengar att åka buss, inget busskort och det är ju lite av ett stort problem.. Får se hur jag löser det. Måste in till sjukhuset och träffa läkaren nu, har ju gett återbud 3-4 ggr nu INTE bra.
Nej nu ska jag klä av mej och hoppa i säng - Gonatt
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0