091209

Trrrrröööööötttt.........
Har snart druckit upp min kopp med te & honung men känner ingen vidare förbättring i halsen inte, vaknade med lite halsont så hoppades att te/honung skulle lindra men verkar inte som det -suck.
Ska in till uppsala idag, till äckliga jobbiga sjukhuset och träffa nån läkare och prata om njuren antar jag. Först ska man inte behöva komma dit på två år sen helt plötsligt så ska man lämna in urin&blod prover och sen innan och prata med läkaren wiehoo. Visst jag är arbetslös och gör inget om dagarna men det gör att jag inte har pengar till att göra något skoj på stan eller ens betala läkarbesöket. Jag ruinerar ju pappa iställe och det känne inte ok. Jag hatar att jag måste låna så pass mycket av han för att betala av mina skulder och sen såna här besök. Plus att man måste låna pengar till buss baara för jag inte har något jävla busskort. Nej om CV:t mitt kan bli klart så jag kan åka runt och lämna ut det, och hoppas på napp.
Nej om man ska göra nånting att äta och kolla på tv :)
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0