091211

Så är det fredag igen, och man fick gå upp vid sex för att hjälpa syrran med håret. Dom ska nämligen ha nobel lunch i skolan (jag hatar det, minns att jag försökte slippa det dom åren jag gick där. Va med första året men andra året var jag sjuk och tredje så bad jag på mina bara knän att få vara ledig vilket jag till slut fick ^^) och blir pojkväns fri i helgen för han ska med en kompis till stockholm och göra nåt. Och får visst rummet för mej själv med :D så jag får se om jag ska börja möblera om lite och få till det som jag inte blev färdig med bara för jag blev sjuk sist. Värsta nu är väl att jag börjar få ont i halsen igen och snuva :( - har lite svårt att sova på grund av det så när man lyckas somna till vid tvn så kommer mina kära lilla lilla syster och väcker mej :( så skoj med små syskon verkligen. Hon har drivit mej till vansinne, både igår och idag. Jag hade tänkt skriva en del men jag orkar inte just nu, har inte direkt lust och skriva heller :/ . Men har iaf tänkt mej att åka in till uppsala med tjejorna på söndag så jag kommer ut lite. Man tröttnar ju på att sitta här hemma och glo :S
//E
Älskar dej nöt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0