091221;3

Den här listan hittade jag på cosmopolitan.se!

Matvanor:

Bästa maträtt? Tacos helt klart :D 
Bästa dryck? meeen.. typ trocadero-tropiska frukter i läsk väg, strawberry margarita i alko väg mumma <3

Hat dryck och maträtt? pölsa, rom, whisky....

Bästa alkoholdryck? strawbery margarita <3

Använder du smör på smörgåsen? aa för det mesta annars messmör ^^
Smågodis eller färdiga påsar helst smågodis

Favoritglass? carte do`r m ... nånting 

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? ja nu så är det ingenting.. men varierar beroende på vad jag ska ha :)

Har du mer skor än kläder? nej

Favoritplagg? mjukisar och min pyamas jag fått av älskling

Hatplagg? tantiga kläder xD

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? inget av det

Vad vill du bli? vet inte riktigt

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? ja det gjorde ja

Är lönen viktigast? både ja och nej

Boende:

Lägenhet eller hus? hus

Framtidsplaner med boende? vet inte.. helst hus men blir väl lgh
Litet eller jättestort?  lagom

Drömboende? bo vid havet fast i eget hus 
Landet eller mitt i stan? landet

Mysigt eller sterilt? mysigt

Lite allt möjligt:

Har du barn? nej tack och lov 
Är otrohet okej? neej verkligen inte

Älskar du någon? ja <3

Betyder familjen mycket för dig? ja det gör den
Är du lojal? jorå

Tycker du om att dricka dig full? nej , man ska dricka för att det är gott tycker jag

Hemmafest eller krogen? beror på humöret

 

_________________________________________________________________________

 

Dagens humör: smått irriterad men vart glad

Dagens mående: mittimellan pigg & trött

Dagens borde: städa

Dagens frisyr: slarvigt plattat och utsläppt

Dagens klädsel: jeans och hoodtröja

Dagens planer: inget speciellt, diska?

Dagens vill ha: värme <3

Dagens längtan: efter värme och mys med killen

Dagens fundering: på vad man ska göra

Dagens beroende: värme igen

Dagens tråkigaste: att allt gått så segt

älskar dej <3 - du betyder så otroligt mycket för mej.

Dagens tidning:

Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0