PANIK

Insåg nyss att det är 12 DAGAR kvar till själva julafton, och jag får då lite panik för jag har ingen julkänsla överhuvud taget och jag kan nog inte köpa julklappar i år till varken familj eller vänner. Och det känns pisst.
Vaknade för någon timme sen, och min näsa blev igen täppt ganska fort efter det att jag vaknade upp och det är inte så jätte skoj. Och jag har också insett att jag saknar min kusin cattis <3 var evigheter sen jag träffade henne eller åtminstone umgicks med henne så jag tycker att vi ska uppdatera och träffas på en fika kanske gå på stan eller nåt.
Ja här är cattis min kära kusin (som jag förövrigt LÅNAT en bild från henne ^^ då jag mest har pinsamma bilder på henne ;)
Nej jag kanske ska fixa lite julstämmning för mej själv så man får in lite julkänsla, visst jag har julstjärna uppe och tänd men inte tillräcklig julkänsla..
Frukost nu är vrålhungri..
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0