Shieat ;)

Ok, klockan är bara sex på kvällen och jag är aptrött, vill inget hellre än att bara gå upp och krypa ner under täcket och fly till drömmarnas värld, vore underbart <3 ^^ . Men vi ska dricka vin och äta räkor här om någon timma och kanske kika film så jag får hälla i mej koffein så man vaknar till. Anledningen till att jag är så trött är nog för snälla jag ställde upp att leka frisör åt syrran min klockan 6 på morgonen. (skrev ju det i tidigare inlägg)
Kan ju passa på att meddela att lilla jag blivit antagen till en kurs på högskolan i gävle :) så nu är det bara svar från csn som saknas ^^ . Att jag pluggar distans är för jag orkar bara inte åka till skolan osv, och att ha distans och göra allt hemma ifrån datorn är ju perfekt för lata mej ^^ . Bara att jag måste få klartecken från csn bara så man kan sätta igång, och som lyckliga jag bor hemma så kommer 3-500 kr (nåt) att räcka till en början. JAG kommer spara så mycket jag kan och köpa det som är nödvändigast att köpa. Nej jag är glad att jag kommit in iaf, och blir väl ännu gladare om jag får pengar från csn iaf. Saknar min nöt med :( nu när man fått gulla med han igen så blev det ett litet avbryt nu på 2-3 dagar/nätter som han är iväg till en kompis. Men på sätt och vis bra för vi kan ju inte vara med varann heela tiden fast man känner att man vill det. Så jag får både säng och rum för  mej själv inatt åtminstone sen kommer linnea tillbaka. Och att ha en lilla syster på 2 år är inte en dans på rosor direkt. Hon har varit vaken sen sex hon med och hon har hållt igång HELA dagen :O och vägrar sova, iställe ska hon driva mej och alla andra till vansinne. Kastar bort nappen hela tiden med, alltså jag kommer binda fast nappen på henne snart.
Och min rumskompis som mja nu inte är hemma också driver mej smått till vansinne, bara för än så länge så är det bara JAG som fixat i rummet, och jag som skött tvätten åtminstone den mesta delen av den. OCH hon verkar tycka att jag ska ha koll på hennes saker vilket jag inte riktigt har. Jag gillar inte att det är jag som mest fixar i rummet, men sen dom gånger hon vill möblera eller så då blir det bara knas i tankesättet hon har. För jag vet på ett ungefär hur rummet kan möbleras men inte hon :( och när jag möblera nu sist så gillade hon inte det och vi fick göra några ändringar men nu är det så att jag gillar det inte. Jag vill kunna ha privat om vi säger så och det kan jag ju inte nu. Jaja skit samma i det nu, jag hoppas på att kunna få följa med tjejerna till uppsala iaf på sönda och då ska jag kolla efter hårfärg som sagt och kanske kolla lite kläder, kanske kan få låna nån 500 av pappa (A) hehe tror väl inte direkt att jag kommer få låna pengar till sånt direkt nu, är väl inte i stort behov av kläder direkt men jag vill ha en jacka på Gina, och ett brett skärp och lack leggins från gina och allt går på 500 : ingen.. suck för att inte ha pengar :(
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0