snart är december slut...

Ja nu har det hunnit vara julafton och allt, nu är det bara självaste nyår som väntas in. Jag har inte varit så värst flitig här på bloggen på sista tiden. Verkar som när man har kille och inte riktigt sitter vid datorn på samma sätt som innan då blir det att man heller inte logga in här och skriver ett par rader. Men som sagt så har det hänt en del, på julafton så var jag hemma med familjen och själva dagen i sej var lite av stress/småbråk/lessna miner osv men kvällen blev åtminstone bra :) - blev kalla anka, jul mat och julklappar (i mellan där slog vi in lite julklappar som vi inte hunnit med riktigt) och sen blev det tv tittande och film. Skulle haft mys mys med pojken men så vart inte fallet då jag var jäkligt trött och en massa annat. Men på morgonen blev det spring hit och dit för vi skulle till mormor och hade smått försovit oss, och jag hade inte ens packat och visste heller inte vad jag skulle ha med mej. Men efter ett tag var jag klar och gick ner tio i tolv meeeeen på nåt vis så rusa klockan iväg och var helt plötsligt prick tolv och taxin skulle gå 2 min över så det blev en liten kaos situation för syrran kom på att hon skulle ha nån stickning som låg i bilen och hon råkade få igång larmet på bilen xD och pappa blev vansinnig och efter ett tag så blev det att pappa fick skjutsa oss som vi trodde taxin åkt, men bara nån kilometer utanför fagerviken stod taxin så vi fick åka med :) och hann med buss och allt. Väl inne i gävle hämtade cattis upp oss i hennes nya bil så premiär åk för oss då ^^, och hos mormor blev det mini fika sen började jag och carro förbereda oss för kvällens utgång. Väl färdiga så blev det mat och sen julklapps öppning :) jag fick så stora att jag höll på att försvinna i soffan xD men fick en massa skojia saker, jag hinner knappt önska mej nåt utav dom för dom har för det mesta allt redan klart. Hehe men fick en del välbehövliga saker, som jag kan använda mej av när jag skaffar eget. För nu har vi ingen plats att förvara sånt direkt så därför ska det mesta stoppas in i garderoben eller under sängen, enda platserna jag har plats att lägga dom tyvärr. Och fick också lite smink ifrån London ^^ ganska nice, lite fräck nagellack, och häftiga lipgloss ^^ . Sen vart det utgång, med inte så värst kyckad kväll om ni frågar mej, carro fick sej en flört och hans polare försökte på mej hela tiden fast jag sa flera gånger att jag var upptagen och inte intresserad. Tillslut gav han upp som tur var men äcklig var han usch. Var såå skönt att komma hem och gosa med min sötnöt sen när jag väl kom hem.
Har hunnit åkt in en sväng till valbo på mellandags rea :D köpte mej en mysig hoodtröja, lite strumpbyxor, smycken och alla mina 4 presentkort på 100 kr gick åt :/ var ju mest meningen att jag skulle köpa mej en kort jacka på gina men den va 100 kr dyrare än jag tänkt mej :/
nej ikväll blir det gottigottgott mat.. :) svejs
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0