-?-

Jag vet fan inte hur man ska förklara en viss sak, ska man säga hur man känner? Vad man egentligen känner och tycker? Jag vågar inte :( förut kunde ja det utan att blinka nu känns det som om en vägg blockerar och hindrar mej från att göra det jag egentligen vill. Ska det vara så jävla komplicerat?!
Neej faaaaan vad jag hatar det här jävla skit helvete :@
Nu ska jag nog ta och lägga mej, fundera över saker och ting och imorrn ta tag i vissa saker. Hoppas jag får tid över till det. Kommer säkert få vara barnvakt :/ blir allti så när jag planerar att göra saker.
Sängen var det..
God natt
//E
Goosch vad jag vill ha närhet, känna den där känslan, hettan ALLT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0