091102

Ja nu är det den andra november -'- och lilla jag kom inte i säng för en vid fem-halv sex imorse xD knasiigt värre. Men jag var inte ens trött men lyckades somna iaf :) vaknade väl en del gånger som jag är så jävla täppt i näsan så det finns inte. Jag kan inte sluta tänka på en sak, det gnager inom mej hela tiden, men just nu behöver jag inte oroa mej över att det händer ^^ (det jag ständigt får upp i tankarna) för det kan inte hända nu på ett par dar - SKÖNT! Tycker inte om att veta det, hatar att veta det. Kan man inte få nåt piller som gör att man glömmer all smärta? Allt som inte man orkar tänka på liksom. Jag har smärtan, tankarna inom mej hela tiden men vet inte hur jag ska lösa dom? Hur man ska få bort dom.. Jag mådde eller mår bra just nu förutom förkylningen som är på G.

Jag har iaf pratat med världens bästa - Johanna ^^ och vi försökte väl gå igenom vad som ska vad på visningen på lördag hemma hos henne ^^ , jag börjar bli lite smått nervös hehe.. :/ Hur ska jag klara mej igenom den? Ljusen kommer gå bra det vet jag :) för dom kan jag och är No problemo men det är ju sexleksakerna :S jag kan inte säga vissa ord rakt ut, kan nog inte ens säga det för mej själv. Så hehe hur ska det gå? Ja det visar sej väl ^^ har skrivit upp listor och annat, plus information jag kan behöva kunna "Iguess" och blir nog en fika med Hanni bunny på torsda ^^ mys mys.. Var evigheter sen jag hitta på nåt med den flikkan :P och är lite glad över att jag ska få träffa sötnöten Tequila på lörda med ^^ var evigheter sen jag träffa henne.

Kan bli en dusch senare... Men nu blir det att gå igenom saker och ting..
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0