091107 - Hemma kväll med världens bästa Johanna <3

jA, Det skulle ha blivit en visning av Ljus/sextoys men folk som skulle komma kunde inte i sista minuten. Typiskt, det var nåt jag såg fram i mot :( så vi får väl se om det blir nån inbokad längre fram. Känns som om man har lite otur nu :( .. Intervjuen igår kändes OK och som om jag skulle få jobbet men nej jag fick det inte. Och sen blev inte visningen av, och jag har det dåligt ekonomiskt vilket suger sten hårt. Då jag inte vet om jag kan bo kvar i Gävle. Känns endå OK hemma nu, går bra med stoffe o så. Men känner ju att jag bara vill krama om honom och mysa som vi brukade göra.

Igår kollade jag på film med han :) men nånstans i mitten började jag somna av och till :S var ju så jäkla trött och kan ju vara för jag hade mitt duntäcke och mjukisar på mej som gjorde att det blev varmt och då somna jag xD .. Men det är ju så typiskt mej :P .. Och idag kollade jag på supernatural med stoffe (kändes lite som i somras när vi kolla på det, fast lite annorlunda denna gång) det är så jävla svårt att acceptera, att förstå att han inte är min längre. Jag var/ är nöjd med att bara ha han, jag behövde ingen annan, jag kolla inte ens in andra för jag kände att jag hade ju redan världens snyggaste, sötaste, sexigaste etc etc :P och då har man ju inget behov av andra, iaf inte jag. Vet inte om nån kan förstå riktigt, men han var (är väl fortfarande) det underbaraste jag haft, en jag kunde prata om allt med, som trösta mej när jag behövde det, den som hjälpte mej att stärka sjföretroende, Den som faktist stått vid min sida hela tiden. Känns som om jag kvävde honom på slutet, bara för jag var för klängig, att jag var lite för mycket och jag skulle vilja få det ogjort. Jag vill verkligen spola tillbaka och fixa till det. Egentligen är det bådas fel att det tog slut, för vi var för lata att ta itu med det vi behövde ta itu med och vi kanske inte skulle ha delat rum, kanske hade varit bättre att bara sova med varann då och då.

Och nu då, jag snackar med en på msn och så.. Men vem vet vad som kommer hända angående det?!
Jag är nog inte redo för något nytt, som jag känner som jag känner för mitt ex, Är det så att jag ska försöka gå vidare? Testa nåt nytt? Jag vet inte, och vill jag det? Det vet jag inte heller. Det är så jävla jobbigt, för allt jag vill när jag sitter i närheten av dej är bara att krama om dej och känna tryggheten som du ger mej. Kommer alltid älska dej oerhört mycket. <3 hoppas du vet det.

Nej nu ska jag fixa till mej lite snabbt och åka till Johanna ^^ vi ska kika film o så :P

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0