091108

Värst vad tiden går?
Det var liksom inte längesen det var sommar ute, nu är det höst/vinter ute :S
Jag diskade nyss (kan påpeka att det var andra dagen jag diskar) och elsa hjälpte mej :) -igen. Ganska roligt att diska med henne :P hände allti nåt roligt :)

Idag har jag bara kollat på film i princip med stoffe och linnea. elsa var med på ett hörn men hon var inte så road av våra film val.. Och jag kan ju säga att kvällen hos johanna var väl inte som man tänkt sej men den dög ^^ och fasen vad Tequila är lik Busan :Ö -


Busan <3 -R.I.P


Tequila <3 - Busans 6 månader gammla unge :) som är en exakt
kopia av Busan, man ser ju. Söt kisse ^^ Johannas nu mera :)

Kommer ihåg när jag vakna av att tequila och diablo tävlade om att komma åt mina blommor jag hängt upp i fönstre och dom var på stoffes soffa som stod neranför. Bus katter :P det känns som om de bara var nån vecka sen men det har gått månader, och under dom månaderna har det hänt mycket. Jag har förlorat två saker som betyder så jävla mycket för mej :( - Hur gör man för att gå vidare utan dom?

Jag funderar på att försöka mej på xboxet igen, och kära stoffe hade gjort alla utmaningar åt mej så nu ska jag utmana rivalen. hehe får se hur de går :)

//E

Går livet vidare utan dej vid min sida? miss u so much

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0