091109

when will it turn to be good?

Här sitter jag i soffan och har en busrackar unge brevid mej som envisas med att inte äta upp sin frukost, och som vill byta skiva i dvd:n hela tiden. Antingen ska hon kolla på Pippi, nån tecknad kort film eller min film Honey och nu är det den sist nämnda som sitter i och är igång.

Har gått bra att vara hemma nu, får se hur länge jag blir hemma här och till jag åker till gävle. Jag vill ju betala hyran åt dej Carro men inte så lätt när jag knappt har pengar :( och jag är så glad att jag fått bo hos er, vet inte hur jag hade klarat mej utan er <3 Ni är underbara och trots att ni mår piss så har ni varit ett stort stöd. Hoppas att vi två kan förverkliga våran dröm ^^ och att jag hittar ett jobb snart. För jag behöver pengar, och jag är på shopping humör som tusan ^^


Känslor är dumma
känslor är jobbiga
Dom borde inte finnas vid vissa tillfällen..

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0