091112

Jahapp då är det torsdag helt plötsligt. Och hela dan igår var jag med pappa, elsa och typ amelie med in till skutskär först vid tjugo över sju på morronen. Sen vid åtta drog vi mot uppsala och det snöade och var en massa vitt i älvkarleby området. Åkte förbi olycksplatsen :( har tidigare bara åkt förbi med buss så var lite annorlunda att åka förbi med bil :/ måste nog dit nån dag, till graven hennes och lägga på blommor.
Iaf i uppsala så lämna vi av amelie vid hennes gamla jobb och vi tre drog till max och käkade :) där elsa skulle va dryg :S men men. Efter det blev det biltema där jag gick om kring med elsa så att hon fick springa av sej, och när pappa var färdig så gick vi över till Jula och där var elsa extra dryg för hon skulle krypa på golvet och lägga sej mitt framför ALLA. pinsamt - Ibland är det drygt att ha en 2-årig lilla syster.
Sen så tyckte vi att vi kunde ju gå in på Plantagen och kolla runt som vi behövde ju endå fördriva tiden :) Jag hitta en del fint :) som ja ville ha (ofCourse) då man inte har pengar liksom. Aah kollade på grillar och sånt som vi kanske ska skaffa till nästa sommar ^^ wonderfull
Sen vart det IKEA där jag passade på att kolla in soffan jag är så sugen på (skrev om i ett tidigare inlägg) och den var visst lite längre än jag trott och vi får väl se om det blir soffa överhuvud taget,men jag har kollat efter insats lådor och med dörr till min svarta hylla så att man kan dölja saker och det kommer bli sammanlagt 8 hål öppna resten kommer det vara lådor som döljer :D . Men vet inte om ja ska satsa på vit/röd/svart , vitt är ju snyggt till svart hylla så ja vi får se vad det blir. Och kollade även sängkläder och annat smått och gott :D
Kan säga att jag köpt jätte fin födelsedags present åt min kära kusin Carro som fyller år den 24 november :D tror hon kommer bli jätte glad ^^
Nej om jag kanske ska börja tvätta...
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0