091112;2

Mitt paradis, min fristad GUD vad jag längtar diit <3

Men jag kan inte komma dit för en i sommar :( dumma dumma vinter.
Känns så OK med allt men endå inte. Och jag vill försöka, jag vill testa - igen.
Men frågan är: Vill du?
Jag har starka känslor, och är glad när jag är med dej, känner mej så där trygg igen. Och när du ler så där sött så blir jag varm och känns som om allt annat upphör. Jag är glad igen, men inte helt då jag inte har dej helt. Men kommer jag nånsin få det igen? Jag funderar inte lika mycket längre som jag tidigare gjort. Och jag är inte så hämndlysten längre som jag också var. Jag har märkt att den person jag var kär i som jag älskar är tillbaka <3
Fan att det ska vara så krånglit allt, för jag vet inte vad jag ska göra? Snart kommer den riktiga verkligheten tillbaka så att säga, och kommer då allt bara upphöra då? Försvinna? Man vet aldri men vi får hoppas att nånting underbart händer och att nånting bra det här året händer :) <3
Nu ska jag fixa in en ny tvätt...
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0