091116;2

Jahapp, det blev till att fixa rummet iallafall. Jag kan visst inte bestämma mej xD , menar först ska jag fixa det, sen ska jag inte det och mja sen blev det så iaf ^^ . Har möblerat om en del och nu är dubbelsängen ner plockad och står åt sidan för tillfälle :) får se vart den hamnar?! . Nu är väl rummet lite av en enda röra men det hoppas jag kunna lösa imorrn. Jag som hade hoppats på att man skulle vara "barn fri" på dagen men nej, elsa ska visst vara hemme iaf "suck"- tänkte lägga upp bilder på möblerande lite senare, kanske imorrn :)
Kom iväg till Gävle med idag, hämtade mina saker hos Carro-Perry och det var mer än jag trodde eller så kändes det som mer. Uhf tror iaf att jag fick med mej allt hem :)
Och jag har varit nära, och vill typ säga det men vågar inte :S - säga "älskling" till stoffe. Det är som om kroppen eller nåt skriker inom om mej och vill säga det men det kan jag ju inte nu som det skulle inte vara rätt så att säga. Oh hatar att vara singel :( vill kunna mysa o gosa precis som förr och krama om dej, pussa dej <3 men jag får ta EN dag i taget och andas så att säga. Men känns bra att vara med han nu, inte lika spännt och konstigt som det var i början, och jag ska inte hoppas för det kan bara leda till att jag blir ledsen osv. Nu är det nog jag ska inte vara så sentimental längre..
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0