091118 - jag orkar inte mer..

Idag så vaknar man självklart med värk i hela kroppen, och ont i hals/bröstet och har börjat torr hosta med (än så länge) och har legat  hela dagen lång i sängen. Har inte orkat göra nåt, var ner och gjorde mej en macka och varm oboy sedan tittade jag på en hel skiva med sex and the city avsnitt. Halv sov sen i cirka 40 minuter.

Och nu hatar jag att gå in på bdb med, orkar fan inte se dom där orden, du skrev aldri riktigt så om mej. Känns nästan som om jag inte är värd ett skit för dej. Hur fan ska jag orka? Gör det nåt om jag blir så där rejällt sjuk och hamnar på sjukhus och kanske dör eller nåt? Jag orkar inte mer och nu när jag är så här svag och sjuk så blir allt bara ännu jobbigare. Känns som om jag är tillbaka på ruta ett igen, ligger bara och tänker på dej hela jävla tiden, jag kan inte andas längre...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0