091119

Jag var nyss inne på sidan forhair.se och la ner sånt som skulle vara nödvändigt för mitt hår (just nu speciellt) och allt jag la i varukorgen (bara för att se hur mycket allt skulle bli) så kom jag upp till 915 kr, och jag tycker inte det var så värst med allt jag tog. Som allting var det rätt mycket ml i :) så jag längtar till jag får in lite pengar så kan jag beställa hem lite hårkurer till mitt hår som är i akut behov av det.
Hela dagen har gått åt till att kika supernatural, små sova, supernatural, små sova igen och mer supernatural :) rätt så skönt. Idag mår jag lite bättre, iaf psysiskt. Men fysiskt är det väl ingen direkt färbättring,  men värken i hela kroppen är borta tack vare alvedon. Det gjorde att jag fick sova inatt, förutom att jag kallsvettas och fryser om vartannat så ligger och sparkar av mej täcket hela tiden :) .
Som man inte har en kille att mysa med så får man ta det näst bästa - katten min <3 ^^ hehe han är så söt.
Nej lägga mej och drömma om bättre tider och pengar kanske?
God natt
//E

Kommentarer
Postat av: Riot Girl

annars så köpte jag en skitbra inpackning typ elvital för 55 spänn bah. också har jag nå silikondroppar för 140 spänn typ. allt som behövs!

2009-11-19 @ 22:11:03
URL: http://riotgrrrlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0