091124 - tisdag

Idag så fyller min kära kusin Carro år ^^ Så ETT stort Grattis till henne :D på hennes dag.
Om jag haft busskort och inte varit sjuk så hade jag åkt över till gälve och gett henne presenten osv :) men får väl se om jag blir bättre till helgen då ska hon få den ^^ . Men vet inte om det är så lyckat för mej att ut och festa nu när man är sjuk och kanske blir bättre till helgen. Återstår att se :)
Jag ville att syrran skulle väcka mej vid halv åtta så att jag skulle hinna äta och fixa ordning mej men nej mitt alarm som tur var ringde vid åtta och då hörde jag dom gå till bussen, hade dom väckt mej? Nej
Så jag gick ner och gjorde mej en macka och en kopp te med honung, hoppade in i duschen och strax efter att jag klätt på mej så kom min lilla "taxi" så att säga och jag fick skynda på mej lite. Men kom lagom till tandis och blev små prat sen blev det ta bort tandsten. Alltså jag HATAR ju att ta bort det som det gör så ont osv, och att jag aldrig lär mej. BORSTA TÄNDERNA kvinna :P haha (egen påminnelse bara) mja sen bar det av mot Tierp där vi först gick till apoteket och frågade efter en sak jag behövde (som jag egentligen inte vill ha :( ) men dom hade inte riktigt vad jag sökte efter, så vi gick till ica för jag ville ha en sak och sen in på rummet rita ^^ - jag älskar inrednings sakerna dom har, möblerna ohh <3 synd att dom e så dyra :( men dom har ju en massa annat smått & gott ^^ . Funderar på porslin där som jag har vart intresserad av länge, men frågan är ska jag satsa på det? Jag har ju redan en massa porslin så behöver jag verkligen de där? Eller ska jag satsa på nånting annat?`Tiden börjar bli knapp så jag måste bestämma mej, så inte farmor går och köper det andra till porslinet som jag vill ha till
Har tänkt mej 4 normal stora tallrikar, 2 lite mindre tallrikar som hör till och 4 anschetter (hur fan stavas det???)  och fyra tillhörande muggar - det är vad jag tänkt mej och det sistnämnda är vad farmor sa att hon kunde köpa till mej i julklapp. Jo kan ju vara nåt men jag vet inte :( beslutångest!!!!
Ajja, nu ska jag krypa ner och vila min stackars hals och sen kolla på vänner tror jag :)
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0