091125

Jag har hållt på med mitt rum halva dagen, och det har mest blivit fixa till Linnea S's hylla så nu ser den bra ut och lite mysig med tända ljus :) , satt upp min julstjärna i fönstret, fixat hyllplanen så dom ser bra ut och började med stora hyllan längst upp så nu är det väl resten av hyllan men det tar jag imorn eller nåt. Fixat igenom garderoben med, så linnea får in sina kläder i övreskåpet så flyttade jag ner säng kläder till lådorna underst. hittade även min saknade gympa sko så nu blir väl syrran glad att jag har båda skorna, så som hon tjatat på mej att hänga med ut och springa under sommarn men jag sa allti nej som jag inte hade dom på reda, vill ju inte springa i mina vanliga skor, dom e inte bekväma så :P Men iaf, nu är rummet i mysfaktor ^^ men återstår en del till innan rummet kan klassas som färdigt.
Jag hatar egentligen mitt rum, nej alla saker, som bara är onödiga som ligger ÖVER allt, jag vet ju knappt vart jag ska lägga skiten. Och värst av allt, nu har jag fått min mens efter 7-8 veckor :S men men, och jag har värsta humöret, och blir så less på allt. Irriterad som fan blir jag med, har varit nära att jag ska skrika och slänga saker men än så länge så lyckas jag hålla det inom mej. Men orka fixa allt själv :( - jag har en rumskompis, men det är bara det att det mesta sakerna är ju mina/stoffes (han har en del kvar) sen är det ju en massa annat skit och hon vet inte vad hon ska göra verkar det som. Jag vill ju att hon ska hjälpa till med, för annars kommer det ju sluta i bråk om hur det ska vara osv. Nej jag gillade stoffe bättre som rumskompis, då kunde man lägga som man ville, kunde liksom bara göra, det kan jag ju inte riktigt nu. Men jag kan ju inte dela rum med han igen :( och sen borde ju egentligen jag ha eget rum som jag är äldst men vi kan inte göra så. Kunde inte huset varit lite större och haft mer rum? Jag vill nästan ha en stuga, en villa eller en lgh, själv. Men jag vill inte direkt bo i stan, och kan tänka mej skärplinge men måste ju först få jobb innan jag kan tänka i dom banorna.
Kan heller inte sluta tänka på en sak, det stör mej, det irriterar mej - orkar inte.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0