091127

Skulle egentligen nu vara på krogen, eller på väg till krogen, men jag har inte tillräckligt med pengar eller har knappt ett öre på mej. Så jag stannade hemma med familjen, men har blivit bråk nu mellan några i familjen och på nåt vis kom jag med in i bilden där. Jag fattade ju inte ens vad det hela handlade om. Men men löser sej väl.
Idag så var stoffe jätte gullig och köpte hem en till förpackning hårfärg som jag nu haft i och resultatet blev faktist bättre en första gången. Det är lite av röd/brun nyans men den kör vi på ^^, huvudsaken är ju att jag är nöjd iaf :)
Har gjort ett försök att sortera tvätten i rummet mitt och tvättat två omgångar, men kommer dröja innan all tvätt här inne är ren och inne i garderoben. =/ - nåt som suger med att ha en massa tvätt. Men blir ju oftast en stor hög innan man kommer till att tvätta sorglit nog. Och städning av rummet har heller inte kommit så långt, vet inte vad jag ska göra med allt det här!!!
Nej nu ska jag dra mej
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0