091128

Suck på allt - elsa kom och väckte mej AV alla, visst amelie är ju vaken och syrran och alex, men av oss här uppe på övervåningen så går hon direkt till MEJ! Har alltid varit så verkar det som, för när jag dela rum med stoffe så väckte hon oss båda men nu när jag delar rum med linnea så går hon bara till mej :O - Avslutade natten med att kolla på nån mördare mördar varandra i en turnering typ och jag har legat och funderat på det här kaoset i mitt liv och vet fan inte vart jag ska börja fixa till det. Jag vill ju mer än allt ha till baka stoffe, men frågan är kan vi klara av att fixa till det här med att vi är för tätt med varann? Kan vi få det att funka bättre? Osv, sen är det ju vad han känner för mej, oh hatar känslor det är ju dom som förstör allting. Och nu låter det som om vi ska få en inneboende i det här rummet, bara kanske men vi har ju knappt nån plats :O är ju tvätt över allt, saker över allt och vi får ha tvätt ställningen (vet egentligen inte varför den är här från början) och inneboende har egentligen eget rum men vistas knappt där inne. Vi får se hur det slutar.
Jag har hållt på och letat/väntat på att episode 11 med supernatural ska komma ut men än så länge så har den inte det :@ jag vill ju se avsnittet NU!!! Förra sluta så hilma späänande ...
Nej nu ska jag dra mej till toan, och kanske fixa nåt käk..
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0