091129; -?-

När jag umgås med dej så känns allt bra, och jag känner att det är nånting som varken du eller jag kan styra, kontrollera över. Men vi vill inte såra varann, är det därför det tar stopp vid en viss gräns? Ibland så önskar jag att vi kunde vara med varann men ha avstånd till varann, vi kanske skulle få det att funka då, när vi var VI och bo så här tätt, vi delade rum, vi delade allt i princip och det kanske blev för mycket av det. ? Jag vet inte inte riktigt vad "problemet" egentligen var/är men jag tror iaf att det är det. Åhh jag hatar att det måste va så här :( - med dej så är allt bra, ibland känns det som förr men endå inte. Nej livet är komplicerat, kärleken är lidsam.

Skulle egentligen sitta och kolla på "Flickan som lekte med elden" meeen nej det gör jag inte, pågrund av tjafs med att elsa inte får kolla osv. Och så blev det att den ena ska göra det och andra det, så film kollande blir nån gång längre fram. Suck.
Hittade min p-piller karta idag, så ska väl se om jag ska börja med det igen, vore skönt för på nåt sätt så är det bättre då. Hitta på nåt kanske..
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0