1 november -redan?!

Alltså nu tycker jag att tiden går lite föör fort =/ - liksom det var inte länge sen det var varmt och skönt ute och nu är det bara regn, blåst och is kallt ute. Nej jag gillar inte att tiden går undan. Och jag vill ibland spola tillbaka tiden så att man kunde göra om sina misstag och fixa till allt som blev fel. Vill nästan att allt ska bli som förr men bara annurlunda. Fan vad jag hatar att allt blivit så jävla fel nu.

Nej ska jag ta och prata om annat än mina problem kanske?
Jag vaknade runt halv elva idag för att jag kunde knappt andas, blivit mer igentäppt i näsan, fått lite ont i halsen och känner mej rejällt seg i kroppen... Nej Emme gillar inte att vara förkyld.

Har druckit en kopp te ^^ och nu ska det bli kaffe =)

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0