1989 - 2077

Jaaa..
Det var värst :) - gjorde nyss nån grej om hur jag ska dö/vilket år och fick ett ganska komiskt svar:

Emelie just got own grave.
Our beloved Daughter Emelie passed at 2077...
that happenned after Zuckerberg Inauguration,
one day First Cloned Zebra come to Emelie and made a booboo...
which unfortunateley caused Emelie's heroical death...

Jenny, Sanna, Therese, and other loving friends will remember Emelie..

Roande tycker jag :) har nog lite kass humor idag tror jag ^^ . Har suttit och läst på om sex leksaker och en massa, och skratta en hel del när jag hitta " sex efter 70" för det är äcklit (tycker jag) man vill ju inte direkt tänka på att gamlingar sätter på liksom uuuuh...

Men nu är det så att min mage är hungrig och vi funderar på pizza ^^ först var jag sugen på mc donalds men då måste man ner till stan och det orkar vi inte :) så pizza då? ja det har vi ju 2 stycken att välja mellan på gå avstånd och det gillas bättre ^^ , vrf kan inte mc donalds vara det med? Kul om man hade variation liksom :P de gör att man gillar att bo i stan - NÄRA till ALLT :D

When will I finally see you?

äR lilla jag glad idag? Jaa det tror jag ^^
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0