ännu en måndag

Jahapp, till en början hade jag inte tänkt skriva nåt idag, som det enda jag skriver nu för tiden är hur jag mår och vad mina förvirrande tankar som snurrar runt runt i huvudet. Och vi ska inte glömma, mitt ex!!! Jag skriver ju hela tiden om honom, kanske inte så förvånande då jag mesta dels tänker på han osv. Men jag måste nog ta ett litet väl behövligt break från det, eller vad tror ni?
Iallafall, natten till idag så kollade jag på 2 skräck filmen, eller mja en egentligen. Men den första jag kollade på Elsewhere var mer av en thriller men väldigt bra film :) och var lite små skrämmande och det var EN gång som jag drog upp täcket till näsan och inte så skoj att kolla på en skräckis (typ) när man har ett litet fönster breve datorn som tittar rakt mot mej, men får skylla mej själv som jag ställt sängen så här då får jag ta konsekvenserna. Iaf, så har vi maskeringstejp som sitter kvar efter dom målade huset (som egentligen ska målas engång till) som lossnat lite och som fladdrar av och till och om man inte tänker på det så tittar man lite för snabbt mot fönstret och så kommer den där fladdrande biten mot fönstret precis när man är som spändast, inte undra på då att man hoppar till. Gosh, men mja andra filmen då, nej den var inte bra, B-film. The hills run red nånting, usch nej den var kass. Så den är raderad från dator och hårddisk.
Dagen till ära idag har bestått utav FILM!!!!
Jag blir ju nästan trött på mej själv :O - bara för att jag är sjuk, blir rastlös så kollar jag på film. Varför kan jag inte ta upp en bra bok och läsa? Läsa en tidning ja nånting. Nej utan jag kollar på film/serier. Men imorn så ska jag iväg till tandläkarn, få bort tandsten (ajajajajaj hatar det men men) och sen bär det av en snabbis till tierp och göra nåt ärende som jag inte vill dela med mej av. Och funderar på att göra en sak ;) Meeen det kommer bli en hemlis ^^
Nu ska jag försöka sova och snart är det en ny dag och då fyller min kusin carro år ^^ Så många grattis till henne och kramar <3
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0