äntliigen fredaag ^^

Jaa idag kom jag upp vid halv tolv NÅT! Och började nästan direkt med att kolla på filmen "Den tredje vågen - Johan Falk" med Stoffe poffe ^^ och hade lill Elsa meed nästan hela filmen och det blev ju lite ofokus med att hänga med. Men filmen var bra vilket som :) - och vid två tiden då filmen var slut så började jag göra iordning min så kallade frukost, två mackor och en stor kopp varm oboy ^^ Tittade på nåt konstigt på tvn  medans jag åt och tjejerna kom hem där nånstans med. Och har precis hämtat in ved och startat en brasa så att det blir varmt och mysigt i huset ^^
Jag är på värsta mys humör :( och sugen på godis med för nu var det ett tag sen. Vill göra som förut bara krypa upp med dej i sängen/soffan och mysa till en film eller nåt :) men jag får väl nöja mej med det som är. Livet är bra surt ibland. Verkar iaf som att det ska bli god middag idag :) så får väl se sen vad som händer..
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0