bara en tråkig måndag..

Vaknade kanske för typ en timme sen av att lill elsa låg och klappa mej på kinden ^^ och sen börja hon och leka med mitt hår. Och helt plötsligt så hade hon tagit sej ner till nedervåningen utan att jag märkt något. Så jag somna väl till hehe ^^ . För amelie ringde på min mobil och ville att jag skulle komma ner och sätta på pippi och byta blöja på elsa så jag tog på mej kläder och gick ner. Gjorde sedan en frukost till mej och elsa :) 
Och nu funderar jag på att gå ut i det kalla och hämta in lite ved så jag kan duscha sen :) och förhoppningsvis fixa lite i rummet, känns som om det behövs. Alltid jag som städar det här rummet, och sen bara några dar senare så ser det ut som en svinstia igen. Men får se om det kan bli en ändring på det :) Vill iaf ha Linnea's skrivbord att använda, så datorn kan stå "säkert" och plocka upp lite så man kan komma fram här inne utan att en massa tvätt och skit ligger ivägen.
Vill hellre krypa ner under täcket igen och kolla på film men jag ska ta mej i kragen och sätta igång med det jag sagt sen kan det bli film :)
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0