bara för att

Jag har tråk, och då blir det oftast sånt här :) så fort man hittar nåt skoj att svara på då ^^ 


KÄRLEK
1. Är du singel nu? Ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Ja om man är kär och sådant så långt :)
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Har ju ingen, men om jag gjorde i det som jag hade för nån månad sen
4. När hade du sex senast? Bra tag sen nu :(
5. Har du kört oskyddat nån gång? Typ varje gång xD

7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Har aldrig dumpat någon
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? usch jag, hatar att vara svartsjuk :( 
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej men skulle nästan vilja göra det
10. Haft sex på fyllan? Kanske inte på fyllan, men när jag varit full JA
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? aldrig

12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Alltid <3
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? aa
14. Somnat gråtande pga kärleken? typ
15. Varit på en blind date? Hehe nej, vågar man?
16. Varit otrogen? Nej

17. Ångrade du dig? -
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Nästan tre år
19. Har du någonsin varit kär? Jaa
20. Har du varit tillsammans med någon som ljugit för dig? Jo 

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Stoffe, exet
3. Du delade ett riktigt skratt med? Carro tror jag :P
4. Du gick på bio med? Kommer inte ihåg
6. Du gick på stan med? Carro tror jag
7. Delade en pizza med dig? Jag själv :P
8. Du ringde? Försökte nå farmor idag
9. Skickade ett sms till dig? Mackan tror jag
10. Du kramade? minns inte
11. Gjorde dig lite besviken? Finns ju en del
12. Gjorde dig mycket besviken? privat
13. Du skrev med på msn? Syrran
14. Du snackade skit om? haha de du :p
15. Du åkte bil med? Pappa
16. Gav dig en komplimang? vet inte... minns inte det heller xD
17. Du kollade på film med? Stoffe
18. Du åt med på resturang? familjen kanske?
19. Betalade något åt dig? Pappa
20. Grät inför dig? ingen direkt

DIVERSE
1. Favoritfärg? Svart/röd
2. Mobiltelefon? SonyE k810i 
3. Skola och program? Högbergsskolan - Handel & administratioon / Tog studenten nu i somras -09
4. Oskuld? Nej
5. Senaste filmen du såg? Lion king 3 xD

6. Senaste låten du lyssnade på? Linkin Park - Let down (just nu) 
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? har precis rensat så..
8. Hur många timmar har totalt pratat i din telefon? - 
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? vet inte..
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? omkring 1400 
11. Vad åt du till middag igår? Panpizza
12. Har du duschat idag? Nej men igår :)
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? Hejdå, var ju 9 år sen jag träffa henne, hon dog dan efter :(
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? Hejdå tror jag det var
15. Har du skolkat någongång? det blev för många ggr... 
16. Är du en svartsjuk person? Jaa och jag vill det INTE


LustJakt- Ja är ni intresserade av sexleksaker, vill ha homepartys så fråga mej ;) hehe


Go natt E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0