B.a.r.a - Jaag?!

Mjaha, jag kan inte få saker och ting att försvinna ur mitt huve. Tänker på hur gärna jag vill gå in till dej och bara titta in i dina ögon, le och ge dej där jävla kyssen som jag sååå länge velat göra.
Vill inte hitta nån annan - bara du som gäller <3

Jag kan inte gå vidare, jag vill inte gå vidare, vill ju vara med dej. Fan att vi måste bo så tätt, fan att inget kan vara som man vill fan att jag måste leve med den här smärtan.
Jag vill ha nåt eget, nånting där jag kan vara jag, där jag kan ha saker och ting som jag vill, nu är allt i ett enda kaos som vanligt och det är inte bara mitt rum utan ALLTING!!!
Nej några miljoner, och jag kan fixa nåt eget och kanske få ordning på saker och ting. Jag vill inte vara här, när jag inte får ha dej är en plåga att hålla mej ifrån dej. Nej nej nej nej döda mej någon!
Jag är tråkig, bara för jag skriver om min jävla plåga till liv, mina äckligt dumma tankar och hur gärna jag vill dö just nu. Hjälpte inte att färga håret, jag mår piss ändå. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0