Blondie goes brunette ;)

Ok, min hemlis är bruten - jag har färgat håret brunt, eller just nu är det ljusbrunt med ljusa nyanser. Då jag hade så ljus färg innan så blev resultatet inte direkt som jag hoppats på, så därför ska jag be kära stoffe om han vill vara så gullig och köpa mera hårfärg åt mej som det finns i tierp på ica där. Så ska jag färga en gång till imorn :D men känslan nu är super härlig ^^, mjukt och lent :P kommer ju inte direkt sluta smeka det heh :)
Jag och Stoffe började kolla på Bam - where the fuck is santa? och me like :D är rätt underhållande att titta på Bam's utåg med hans polare osv.
Du frestar mej, jag vill hela tiden bara gå fram till dej och bara PÅ!!! Att se dej sitta där, och dom gånger du är i endast byxor ohhh you killing me SLOWLY! Jag skulle (om jag inte var så jäkla feg) vilja gå fram trycka dej mot väggen och bara kyssa dej smeka över kroppen och göra... Oh kanske inte ska nämna mina dirty tankar här hehe lalala :P

Nej nu ska man nånting GO NATT
Bild på resultatet :) får se hur det blir efter nästa färg omgång ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0