*dom äger*

Hahaha xD - OK jag har as tråkigt, och tycker att tiden går super segt. Jag försökte mej på att kolla på nya harry potter men så dålig kvalite att jag tog bort den. Och bara slumpmässigt startade The Lion king 3 och det är ju mestadels om Timon & Pumbaa <3 fan vad dom äger :) - menar timon är ju egentligen dum men försöker framstå som smart, och det är ju tvärtom med Pumbaa :)
Jag gillar dom grabbarna :)
Idag har jag endast ätit en macka, 2 muggar varm oboy, en mugg te med honung och nyss en tallrik ned lite gröt som dom där nere gjorde ordning tidigare. Så inte mycket jag fått i mej idag. Var ut på en liten promenad med syrran tidigare idag, och det var både bra och dåligt, som jag mådde bättre men blev mer snuvi och hostan blev värre.
"Vad gör man när man ser en Hyena? - Skriker halsen av sig"

Kila sniff frys - haha timon gör en slags låt/dans xD
Ge mej jobb, ge mej pengar och gör mej lycklig för jag vet inte hur länge jag orkar må så här.
JAG ÄR RASTLÖS som faen
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0