^^



Me like this picture <3

Jag har fått för mej att jag ska ha en Buffy the vampire slayer - MARATON =D
Vet inte, blev så jävla sugen inatt på att kolla på Buffy men nu är det ju så att
mina buffy dvd:er står hemma i hyllan =( och då kan jag ju inte kolla. Snyft

Meen jag ska ju hem en sväng nånting under veckan som kommer och då ska det köras buffy för fullt ^^


Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så har det ju kommit ut en säsong 8 fast på bok (morr:@) och jag
hade så gärna velat sett fortsättningen :( - i bilden ovan så har hellmouth precis gått under jord eller vad
man ska säga, gone - finito :) och sen slutar seriern, jag hade ju blivit överglad om man fick se vad som hände EFTER åt..



Det skulle inte vara helt fel att ha BOXEN ;D , ok jag har ju alla redan men jag kan tänka mig att sälja dom eller nåt och skaffa boxen iställe ^^ , mindre plats osv. Men jag har ju oxå buffy S1-2 på vhs som jag nog ska sälja som jag kollar inte på vhs längre. :) hehe . Jag har lust att packa ner mina saker som inte används eller sälja, det skulle vara skönt.

Nej om jag ska fortsätta rensa datorn min kanske?! Den har blivit full med en massa skit ^^ hehe

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0