fagerviken

MMhm..
Blir fagerviken ett par dagar nu, får se hur det går. Lite nervös men kanske funkar? Who knows..
Bara drygt att jag kommer antagligen få starka känslor etc etc, jag blir fan besviken på mej själv :( jag ska ju fan gå vidare inte stå kvar på samma jävla plats. JA jag älskar honom in åt helvete mycket och kan inte göra nåt för att få tillbaka han eller? Fan jävla skit för kärlek alltså. Jag måste fan skärpa till mej, mitt tanke sätt är fan fucked up och den driver mej till vansinne, faan nej jag vill bli en bättre människa. Jag vill ha pengar så jag kan ut och festa och ha KUL!!!!

Och jag vill säga Grattis till min kära jämnåriga kusin Cattis för hon har lyckats få ett jobb (till skillnad mot oss andra) men jag är glad för din skull ^^
Men packat har jag gjort, bara datorn kvar.. Men den packar jag ner precis när dom kommer iställe. För ingen ide och göra de nu för då kommer jag bara sitta och ha nada att göra. Nej om jag ska fortsätta på serien kanske..

fagerviken nästa!
//E

 För ikväll får jag gosa med min pojke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0