funderar..

Jag funderar på hur jag ska fixa ordning på rummet mitt, det är en enda KAOS i det. Ligger tvätt, överallt, kläder, saker YOU NAME IT över hela rummet. Och jag är föör lat för att komma igång med att fixa det :( - och jag vill ha PENGAR så jag kan köpa korgar/lådor att lägga ner små plock i och kanske få en ordning på det här kaoset. Och jag vill antingen sälja eller att nån annan i familjen tar garderoben och att vi fixar till köksvrån till en garderob. Som den skulle bli till bättre nytta och det skulle kanske bli bättre plats med kläder och annat skit.

Jag funderar även på att skaffa bäddsoffa till mej själv och genom det så blir det en säng mindre och då har man en soffa i rummet, och det blir en säng på natten :D perfect^^ och då kanske jag kan få rummet att bli så där snyggt som jag tänkt mej redan från början. Det som jag trodde inte skulle kunna bli av då stoffe flytta ut ur rummet men nu kanske det inte behöver gå till spillo :D eller vad man säger ^^

Men är ju frågan? Hur fasen ska jag få pengar? Joo för lilla jag måste ju ha nåt slags jobb först x/ hatar att inte ha jobb. uuuuh


Den här soffan har jag varit intresserad av i säkert 2 år (först var den lila men den färgen finns inte längre) så svart vill jag ha nu :) kör ju endå på svart/rött i rummet ^^ me like that..

Nej om jag ska sova kanske? Ska tydligen upp och följa med in till muppsala för pappa tycker att jag bara sitter inne ^^ heh och det gör jag väl 8-) men vafan ska jag göra då? Har ju inga pengar att ta mej nånstans, (busskort) och kompisarna jobbar osv. SÅ då blir det att man sitter hemma vid datorn och segar :)
Sova var det ja

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0