hur går man igenom det?

Alltså, jag vill se ett mirakel, att nånting bra kan hända för en gång skull. Jag mår rent utav piss som vanligt. Känns som om att ingenting har nån jävla mening längre. Bara för några månader sen så kände jag att det jag hade det räckte men sen i ett svep så försvann det lilla jag hade, det som gjorde att min värld var nåt.
Verkar ju som om dina polare hatar mej, vet inte varför. Du verkar bara vilja att jag ska ta mitt pick och pack och försvinna - och jag vill nästan göra det men hur fan ska jag kunna det? Har inga pengar, har inge jobb ingenting. Det kanske är så att jag bott i huset längre osv men nu fan bryr jag mej inte, jag orkar fan inte vara kvar längre. Jag pallar inte att sitta här och glo in i väggen som en jävle idiot och må så här piss hela tiden. Det är till en stor del du är orsaken till att jag vill försvinna, du tog ifrån mej dej, den som gjorde att nånting hade en mening, Känns som om jag är skräp som bara är ivägen nånting som inte borde finnas.
Det enda jag hittar är folk som utnyttjar mej, som bara vill mej illa. Ett tidsfördriv och det är väl vad jag var för dej med...
//E - Välkommen till deppigaste bloggen ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0