JobbIntervju YeeeS -

wooohoo^^
Emme ska på jobbintervju imorrn =) - nånting jag sökt jobb på. Man blir fan paff när dom ringer en, för antagligen så förväntar jag mej inte att dom ska ringa eller nåt, kind of scary, men ska iaf in till Gävle imorn då till 11.15 - arbetsförmedlingen :D weei. KUL nu när man inte är i Gävle -buäh- ajja inget man kan göra åt antar jag. Inte det bästa jobbet heller men vafan liksom, jobb som jobb. Jag behöver endå nåt snabbt och få in nån form av cash.

Ska försöka få ihop mitt CV nu..

i want you back så badly, my heart is pumping pain right now. To see you everyday, to feel you when you stand by my side is hard. I can't kiss you like before, I can't hug you like i used to do. GOD so I miss you. It's not the same anymore, but I feel you, I feel that you care, that you still love me, and wants me but that thing is between us and I hate it so much. Can I make this alone? Can I be with you but still not? My love I want you so <3



//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0