minnen <3

Jag är faktist glad att jag har bdb, för tack vare den har jag en massa underbara bilder, minnen som jag minns för varje gång jag kollar igenom bdb. Och nu kollade jag mest igenom bara för jag var på jakt efter en bild på mej själv som jag VET att jag laddat upp men hittade den inte till en början, så fick verkligen gå igenom dag för dag. Men hittade den till slut ^^ för jag funderar på att ha den i CV:et :)

Hittade också en massa på min älskade Busan <3 som jag saknar i massor :'( jag är verkligen förbannad på att bon blev påkörd och jag minns när jag var full sist (veckan efter hon dog) att jag grinade och upprepade VARFÖR hela tiden? Och stoffe låg och höll om mej då, det minns jag men vet fan inte hur jag tog mej ner efter det :S och sen hur jag kom upp. Vet iaf att stoffe hjälpte mej. Nej jag gillar inte minnesluckor.



Busan <3 saknar dej gumman..


Ramsvik <3 Gud vad jag saknar det stället


Ramsvik <3


Jag hade verkligen velat haft den här skjortan :/ men hade bara råd med skärpet då.


Old times <3 - skolan, fan ibland saknar man det nästan, speciellt då när jag och Emelie bruka sitta här och prata om allt ^^ och försökte plugga :)


Saknar dej gumman <3 när du kommer hem igen så SKA vi träffas ^^


Jag stod framför spegeln idag och funderade på hur jag ska göra med mitt hår?
Jag måste klippa det, men ska jag ha längd? elr ska jag klippa upp det? så att det blir kortare i bak och längd i fram, har velat haft det i månader men inte kommit till det ^^ - Här hAR jag förlängning i ^^ och var på väg till bästa Johanna :) för vi skulle till valbo och shoppa :) fast det var mer hon som shoppa då som jag skulle spara till datorn jag har nu ^^

Nej nu får det räcka med bloggen idag, och att lägga upp en massa pix här ^^

Natti
//E

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt fuuuul! ångrar att jag höll på med dig / ex.

2009-11-09 @ 20:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0