Mmm <3

Vaknade till vid sju, åtta tiden då dom andra drog sej upp ur sängen och senare av mot skolan och jag somnade om, vakna vid elva nåt då jag hoppade in i duschen, klädde på mej och käkade frukost. Sen hämtade jag posten och läste lite efter det så fick jag för mej att jag ville testa min nya foundation borste som jag köpte för ett tag sen och gillar den skarpt :) så blev lite lätt sminkning och det slutade med lite ego bilder på grund av att jag vill försöka få en snygg bild med min nya hårfärg men lyckades inte så värst. Jag var mästare på att sminka med kajal förut men nu så går det inte :S jag har typ slutat använda kajal, använder mest mascara, foundation, rouge och typ inge mer.. Men så ville jag testa mej med kajal men den och jag är inte bästisar längre =/ får ta och öva mej in igen.. Och medans jag sminkade/fotade så lyssnade jag på gammla GC låtar ^^ så underbara och jag blir på rätt glatt humör av att lyssna på dom, här är en låt text med dom som jag älskar :

Just because I walk like Obi-Wan Kenobi
You people talk but you don’t even know me
but thats all right cuz i get down with GC
so I'll rock on and listen to there cd
these people laugh they do it just to spite me
behind my back they don't know what I see
but I don’t care what they say, I don't need them anyway
I'll just go about my day 
But anyway

You go out on Friday night
I'll stay in but thats all right 
Cuz I have found a click to call my own 
In crowd out crowd I don't care 
Your crowd my crowd we can share 
Cuz I have found a click to call my own 

Lets go!!

So come and talk to me on my computer screen 
The best years of our lives aren't as easy as they seem 
But one day we'll look back and then we'll have to laugh 
They used to call us names now they want our autograph

[To get the girl to make the grade its all a show it’s
all a game, And I would lose it if I played
It's all the same]

So i don't care what they say i don't need them anyway
I'll just go about my day
But anyway

You go out on Friday night
I'll stay in but thats all right 
Cuz I have found a click to call my own 
In crowd out crowd I don't care 
Your crowd my crowd we can share 
Cuz I have found a click to call my own 

She said she'd call
But I know she won't 
She won't 
She won't

You go out on Friday night
I'll stay in but thats all right 
Cuz I have found a click to call my own 
In crowd out crowd I don't care 
Your crowd my crowd we can share 
Cuz I have found a click to call my own

<3

Var en rätt rolig och märklig kväll igår, hehe ;) men inget jag vill och orkar skriva upp här kanske kan uppdatera om det nån dag senare..

//E

Only love u <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0