My wish list..

Jag vet att det är en massa parfymer jag vill ha men det är ju skooj med variation :) - och här kommer några som jag vill ha och tänkte önska mej i julklapp ^^
Britney Spears - Curious


Britney Spears (kommer inte ihåg namnet)


Britney Spears - midnight fantasy


Britney Spears - nån ny


Britney Spears - hidden fantasy


Naomi Campbell - with kiss

Naomi Campbell - at night

Christina aguilera- nya by night

Jaa det är ju ialla fall ett par styckna :D

Så nu kan ju folk välja och jag kommer säkert köpa en del själv (beroende på om man får i julklapp då) men jag vill ha några så man kan välja ^^

//E

Kommentarer
Postat av: Johanna

Naomi Campbell- At night har jag :) Nog den bästa parfym jag haft :P hehe

2009-11-16 @ 18:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0