önskelistan kommer bli lång...

Jag har suttit och kollat runt på olika sidor, hittat lite smått & gott :D men vet att inget av dessa kommer man få så egentligen ingen ide men nu ska jag lägga upp bilder på det jag sparat ner i urval av vad jag önskar mej, det jag inte får kommer jag säkerligen skaffa själv så fort jag får jobb och lön :)
Rätt häftig design för att vara en samlar box :) men alla säsonger med förhäcad då ^^ hittade denna inne på discshop för 1099 kr tror ja de va på :)
Alla säsonger som finns ute med Greys :D
Iiih dessa skulle passa mej :) elgiganten för 59 kr paket på 12 delar ^^
Finns ju mer att välja på men jag orkar inte lägga upp bild efter bild på vad jag önskar mej, och jag önskar mej väl mest ett jobb nu och pengar - först och främst. Så man kan göra lite skoj och inte vara beroende på pappa :(
Har fått tillbaka min torr hosta :( som ska envisas med att vara små korta ret hostningar, jag har haft ljus tända ett tag nu och det är lite mys ^^ haft partylite wellbeing med tänt som fått lite läcker genomskinlig nyans ..
Resultatet av partylites well being ljus :D blir på dom andra partylites ljus med.  Dom här hör till spa avdelningen kan man väl säga ^^
vill ju ha dej :( dumma känslor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0